Men guuuud så roolit

Hundvakt hela veckan. Tjena.

SRF närmar sig. Borde få resultat ifrån högskoleprovet snart. Sommarjobb. Höstplugg, besked ifrån högskolorna. Hela livet. Varför lever man aldrig nu?

I söndags tränade jag fotboll inomhus. Det var väl inte det roligaste, men helt okej att få lite skrapsår och blesyrer. Ägde Johan som målvakt, för övrigt.

Ikväll möter vi Pool, det ska bli spännande. Mycket spännande. Walcott!

Jag vill på Rockweekend! Nån som vill med? Aapo? VEM?

Sex veckors jobb i sommar, hade hoppats på lite mer men då vart jag ju ledig veckan för Rockweekend, lämpligt nog!  Men det blir väl inget, antar jag. Hoppas bara jag får nån med mig.

Vart tog det fina vädret vägen? Det är nästan så man blir lite förbannad.... En aningens, inte mer.

Jag avslutar med en låt av våra svenska favoriter. Här har ni Hammerfall - Any Means Necessary


Kommentarer
Postat av: Alicia

Haha! En aningens, inte mer. Puss. Och du vet att du kan räkna ut ditt resultat på högskoleprovet själv va?

2009-04-22 @ 07:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0