Var beredd

Idag är det exakt fem veckor kvar till Sweden Rock Festival. Om fyra veckor och sex dagar sitter jag, Robert och  Aapo (förutsatt att han överlever hemresan ifrån Madrid) på en buss någonstans i Sverige, på väg till Norje (det heter så, faktiskt).
 
Men nog om det, nu ska vi leva i nuet. Jag är sjuk.. Imorrn är det valborg (Whale-castle). Men det skiter jag i , ärligt talat.

Ikväll spelas en av de viktigaste matcherna i mitt liv, Sur Alex's röda mannar tar sig an våra Franska grodlårsätare. Tror på 1-1. Adebayor (Give him the ball). Och jag vill se Afrikansk dans av Ebåuuuuuue, Adeeeebayor, Donkey Song och alla som känner sig sugna (Silvestre?!).

You know it ain't easy, when you don't know what you want?

You want to rock now, rock the night

Så simpelt. Så genialt.

Motörhead. Volbeat. Europe. Heaven and Hell. Rage. In Flames. Hammerfall. Blaze. Kamelot. Riot. Sverige - Danmark.

Där har ni de förväntade höjdpunkterna på SRF. Vad jag tjatar.

I morgon är det valborg, och allt är kaos. Det enda man vet är att man ska träffa folk. Bra så :)

Blaze Bayley - The Man Who Would Not Die


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0