Syster

Jag känner att förra inlägget blev lite väl negativt. Dock var det så det kändes. Då och där. Inte nu. Nu känns lívet positivt igen.

Jag kom alltså in som SSK. Kul, hoppas det är rätt för mig. Och jag har fått väldigt mycket stöd överallt, från vänner, släkt, älskling och framförallt på jobbet. Vilket påminner mig om att jag måste maila och hoppa av lärarlinjen.

Nu skiner solen. Ska nog laga lite mat, göra mig i ordning och sedan sätta mig ute i solen innan jag börjar jobba. Jobbet, ja. Sjukt trött på det stället, behöver verkligen ett break från Milan. Bara två kvällar nu, sedan blir det plugg för hela slanten, troligtvis.

En kaka? På en torsdag?

Nej men nu så, vet inte vad jag skall skriva här. Får försöka uppdatera mig mer regelbundet, får väl se hur det går.

Avslutar med en hyllning till de döda. Antonio Puerta, som avled på en fotbollsplan i Spanien för ett par år sedan (detta kommer bli ett återkommande tema ett tag). Vila i frid



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0